Koszyk
Zdjęcie dla newsa PÓŁMARATON - wskazówki dotyczące suplementacji

PÓŁMARATON - wskazówki dotyczące suplementacji

7 października 2019

Przedstawiamy praktyczny plan suplementacji na półmaraton. Pamiętaj, że wskazówki są jedynie zaleceniami, które każda osoba powinna dostosować do swojej kondycji fizycznej.
Wypróbuj produkty zawsze podczas treningów, nigdy tego samego dnia co zawody.
Działaj z głową i skorzystaj z najlepszych suplementów na swoją korzyść.

PRZED PÓŁMARATONEM:

  • ISO ENERGY: zapewnia ostatnie i niezbędne spożycie węglowodanów, minerałów i wody tuż przed zawodami.
  • BATONY, ŻELE I ŻELKI: wkład węglowodanów jest niezbędny, zwłaszcza jeśli nie byliśmy w stanie załadować ich przed zawodami, w tym celu oferujemy kilka opcji:

PODCZAS:

  • ISO ENERGY: pij izotonik aby uniknąć odwodnienia podczas wysiłku fizycznego.
  • ŻELE : udział węglowodanów podczas wyścigu jest niezbędny dla optymalnej wydajności. Najbardziej wygodną, popularną i zalecaną opcją są żele energetyczne. Możesz wybrać jeden z naszych produktów: ENERGY BOOST  lub ENERGY UP! z kofeiną lub bez
  • ŻELKI ZWIĘKSZAJĄCE ENERGIĘ : Jeśli wolisz  możesz wziąć żelki wspomagające energię. Cztery żelki odpowiadają jednemu żelowi.

 

PO ZAWODACH:

  • TOTAL TECOVERY: podstawowy produkt do rozpoczęcia regeneracji mięśni oraz energii natychmiast po zakończeniu aktywności fizycznej. Dostarcza węglowodany o wysokiej glikemii, niezbędne aminokwasy i glutaminę. Produkt zawiera trzy razy więcej węglowodanów niż białek ( 3/1 ), co według badań jest idealnym połączeniem w celu optymalnej regeneracji po wysiłku. Dostarcza również dodatkowe witaminy i minerały.


    źródło: www.victoryendurance.com
back to top