• Categories
      Brak kategorii spełniających podane kryteria.
      • Manufacturers
        Brak producentów spełniających podane kryteria.
      • Products
        Nie znaleziono produktów pasujących do kryteriów.
          • Blog
            Brak postów na blogu spełniających podane kryteria.

          Reklamacje i zwroty

          Reklamacje i zwroty

          Warunki składania reklamacji:

          1. Wypełniony formularz reklamacji powinien być złożony na piśmie wraz z reklamowanym towarem i dostarczony na adres: NIBI SPORT s.c. ul. Chrustowa 4B, 32-005 Niepołomice z dopiskiem: REKLAMACJA. W przypadku złożenia reklamacji w formie e-mail, należy wysłać zeskanowany, wypełniony poprawnie formularz reklamacji wraz z dokumentacją fotograficzną oraz protokołem szkody spisanym w obecności Kuriera dostarczającego przesyłkę na adres: sklep@nibi.pl

          2. Reklamacja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiem przestrzegania przez Klienta prawidłowych zasad użytkowania towaru.

          3. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia oraz poinformowania Kupującego o wyniku rozpatrzenia reklamacji.

          4. W przypadku uznania reklamacji towar należy odesłać na adres: NIBI SPORT S.C. ul. Chrustowa 4B, 32-005 Niepołomice z dopiskiem: REKLAMACJA w oryginalnym opakowaniu wraz z poprawnie wypełnionym formularzem reklamacji. Towar powinien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w trakcie transportu (towar uszkodzony podczas wysyłki nie będzie podlegał naprawie lub wymianie w ramach gwarancji).

          5. W przypadku skorzystania z uprawnienia do usunięcia wady, wymiany towaru na wolny od wad, Sprzedający dokona ponownej dostawy reklamowanych towarów na adres wskazany w nagłówku reklamacji.

          6. Nie uznaje się reklamacji związanej ze spożyciem towarów, których efekt i oddziaływanie na Klienta nie spełniło jego indywidualnych oczekiwań.

          7. Zgodnie z obowiązującym powszechnie prawem, klientowi przysługuje w pierwszej kolejności prawo do wymiany towaru objętego wadą na towar wolny od wad, w przypadku braku możliwości spełnienia tego żądania przez Sprzedającego, klient może żądać zwrotu pieniędzy.

          Niespełnienie powyższych warunków może skutkować odrzuceniem reklamacji.

          Załącznik:

          Formularz zwrotu / wymiany.

          back to top